♥Translate Button

joi, 20 septembrie 2012

Liebster Blog Award


Am primit acest Blog Award de la Alexander`s Handmade, caruia ii multumesc:)
Impreuna cu acesta, trebuia sa:
1. Scriu despre premiu pe blog;
2. Menţionez de la cine l-am primit şi să pun un link către respectiva persoană;
3. Ofer la rândul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai puţin de 200 de urmăritori, semn de apreciere pentru ceea ce fac. 

4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizaţi prin care îi anunţ despre premiu.

Nominalizatii mei sunt:
Mistress Kat 
Un îngeraş de fată 
Copilarim 
Descoperă lumea inconjurătoare

3 comments:

Te-am adaugat si eu in blogroll http://imbracamintehandmade.blogspot.ro/
Mersi

Trimiteți un comentariu

♥ Va mai astept ♥ Thank you for visit ♥

♥ My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!