♥Translate Button

vineri, 27 iulie 2012

Ursulet pe norisor


     O idee simpla si usor de realizat; perfect si pentru activitatile cu copii. Puteti decora o vaza, manerul usii sau orice doriti.

Aveti nevoie de:
  • carton 
  • un model pe care sa il desenati (eu am ales un ursulet, dar se poate si cu flori, fluturi, printese, masini, etc.)
  • culori (eu am folosit pixuri cu sclipici pentru a straluci mai tare:), sau carioci, creioane, acuarele)
  • bat pentru frigarui (puteti inlocui batul cu un snur pentru a-l atarna)
  • putina panglica (optional)


1. Desenati modelul dorit pe o foaie (sau direct pe carton daca sunteti sigur).


2. Asezati foaia pe carton si trasati conturul cu ajutorul unui pix.


3. Decupati modelul.


4. Colorati-l.


5. Trasati dinnou conturul cu o culoare mai inchisa.


6. Lipiti batul de frigarui pe spatele desenului.


7. Atasati putina panglica sub desen (eu am lipit bucata de panglica pe o fasie de banda dublu-adeziva; apoi am rulat-o in jurul batului de frigarui)


8. Ta-daa!!


Va place?

2 comments:

Trimiteți un comentariu

♥ Va mai astept ♥ Thank you for visit ♥

♥ My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!