♥Translate Button

duminică, 15 iulie 2012

Primul meu Blog Award

Primul meu Blog Award a fost primit de la Faramiere, careia ii multumesc!

Acesta nu a venit singur, ci insotit de urmatoarele reguli:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.  Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi!

 1.
2. 11 lucruri despre mine:
-sunt o persoana iubitoare, sensibila
-ador culoarea bleu, cerul senin
-nu imi plac persoanele mincinoase si inselatoare
-imi place shopping-ul la nebunie
-imi place sa calatoresc
-imi place sa creez pentru a ma recreea
-imi face placere sa aduc zambetul pe buze persoanelor dragi
-le stau mereu alaturi prietenilor adevarati si familiei
-consider ca frumusetea interioara conteaza mai mult decat cea exterioara
-imi plac animalele mici si dragute, spre exemplu catelusii si pisicutele
-nu voi uita niciodata momentele frumoase din viata si persoanele care mi-au fost alaturi, dar nici persoanele care mi-au facut rau si m-au dezamagit

3.Intrebarile primite:
1. Dacă îţi spun”copilărie” sau “liceu” sau “facultate” ce întâmplare îţi vine în minte?
-Sincer, nu imi vine in minte nicio intamplare concreta...insa, pot aminti cu drag clipele frumoase petrecute alaturi de familie, glumele si jocurile din cadrul grupului de prieteni, dar si locurile frumoase pe care le-am vizitat(sunt o plimbareata :P)
2. Care este ultima carte pe care ai citit-o şi ţi-a rămas în minte? Ce ne poţi spune despre ea?
-Zece negrii mititei de Agatha Christie. Nu prea ma pasioneaza cititul, dar aceasta carte este atat de frumoasa si plina de suspans, incat te atrage si iti tine sufletul captiv intr-o oaza de mister. Cel putin mie mi-a placut acest roman politist.
3. Ţi-ai făcut prieteni online? Te rog să numeşti cel puţin o persoană.
-Da, mi-am facut destul de multi prieteni dintre care voi aminti: Fabia (detinatoarea blogurilor Fabiashop si Aventura cunoasterii), Sindy Edison, Diana (detinatoarea blogului TIMPUL LIBER-DIDIX), tu si multi altii :)
4. Care este cea mai importantă persoană din viaţa ta? De ce?
-Mama, deoarece este MAMA!:D Banuiesc ca nu mai este nevoie de argumentari pentru ca fiecare dintre noi isi iubeste mama.
5. Ce urăşti cel mai tare la un om?
-Minciuna si inselaciunea.
6. Dacă trebuia să te naşti în trupul unui animal şi ai fi putut să alegi, ce animal ai fi ales?
-Mi-as fi dorit sa fiu o pasare, o pasare frumoasa, pentru a putea vedea toate minunatiile lumii.
7. Ce crezi că ne aşteaptă după moarte?
-Rasplata! Deoarece fiecare fapta a noastra determina viitorul fiecaruia.
8. Dacă ai putea să dai timpul înapoi, ce ai vrea să îndrepţi?
-Nimic! Cel de Sus a avut grija ca fiecare sa primeasca ceea ce merita, iar eu sunt multumita de ceea ce am primit!:*:)
9. Care sunt hobby-urile tale?
-Arta...imi place sa creez, dar si calatoriile:D
10. Unde ai fost ultima dată în vacanţă?
-Tocmai ce m-am intors din Turcia, acum doua saptamani. Am fost in Kusadasi, un loc minunat unde ai ce vizita. Chiar am postat pe blog despre Casa Sf. Fecioare Maria si despre Ruienele din Efes.
11. Cum îţi petreci (de regulă) weekend-ul?
-De obicei ies in oras.

Intrebarile mele:
1. Esti mereu in pas cu moda sau nu tii cont de asta?
2. Care este visul tau din totdeauna?
 
3. Numeste un loc pe care l-ai vizitat si care ti-a ramas in minte.
4. Iti place sa iti faci manichiura?
5. Cand pleci undeva, care sunt lucrurile de care nu te poti lipsi?
6. Iubesti animalele?
7. Ai mancat vreodata melci? Daca da, ti-au placut? Daca nu, ai incerca vreodata?
8. Care a fost cel mai greu moment din viata ta?
9. Ai un obiect la care tii cel mai mult?
10. Faci sport? Ce fel de sport?
11. Cum arata o cina perfecta pentru tine?

4. Persoanele nominalizate de mine:
-Diana
-Crisa
-Sara
-Copilarim
-Handmade in covasna
-Loredana
-Sweetie
-Gargarita
-Miu Miu
-AnitaBDesign
-
RockGirlVenus

Sper ca va place si ca nu l-ati facut pana acum:)

7 comments:

Merci mult:)!! O sa il completez si eu cat de curand:D

rux

Trebuie să îţi spun că mi-au plăcut răspunsurile tale :D . Mă bucur că ţi-a plăcut Blog Award-ul :*

Multumesc tare mult! Esti o dulceata de fata!
Il voi prelua si eu curand!

http://copilarim.blogspot.ro/2012/07/blog-award-de-la-miruniky.html :)! tanam!!

Multumesc mult Faramiere!Rux ai avut niste raspunsuri superbe:* Loredana, merci mult mult:*

Ma bucur ca ti-au placut:D! Si intrebarile au fost pe masura;))!!

am intarziat un pic: http://handmadeincovasna.blogspot.ro/2012/08/restante.html

Trimiteți un comentariu

♥ Va mai astept ♥ Thank you for visit ♥

♥ My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!