♥Translate Button

luni, 26 martie 2012

Ochi real (Realistic eye)


     Urmariti cu atentie pasii pentru un rezultat surprinzator!

1.Forma ochiului





2. Pupila


3. Reflexia luminii


4. Genele

 



5. Sprancana


 
6. Irisul







7. Colorarea pupilei


8. Colorarea irisului



9. Stergerea cu guma a reflexiei usoare de lumina de pe iris




10. Colorarea genelor


11. Crearea de umbre la exterior



12. Crearea de umbre la interior



13. Et VOILA! 


Sper sa va distrati realizand acest desen ... abia astept sa-mi spuneti care a fost rezultatul vostru.

9 comments:

este foarte reusit ochiul tau:):*. imi place mult.

multumesc tuturor:* va pup.

like like like:X Iti plac anime-urile?pop

salut miruna, te invit la o leapsa. intra pe blogul meu si vezi ce ai de facut.
dupa ce ai raspuns la intrebari dami un coment cu linkul de la postare.
mult noroc:P
http://timpul-liber-didix.blogspot.com/2012/04/despre-carti.html

e foarte usor de facut,am incercat si am reusit....super

Trimiteți un comentariu

♥ Va mai astept ♥ Thank you for visit ♥

♥ My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!