♥Translate Button

marți, 14 februarie 2012

Recordul de pe blogul meu!!!

     Salut! Ma bucur ca va reintalnesc, aici pe blog. Astazi, de Valentine`s Day, am avut parte de o surpriza ce nu credeam sa se intample vreodata :D. Am realizat recordul de vizitatori (de pe blogul meu) de 1180 (din momentul in care postez) astazi... Dar nu s-a sfarsit inca!!!! Vizitatorii continua sa intre din secunda-n secunda. Vreau sa spun ca sunt cea mai fericita :**. Iar recordul de vizitatori online a fost de 31, ce s-a inregistrat la ora 10:00 dimineata. Yupiii!!! Se pare ca norocul imi surade :). Sper ca si voi sa realizati recorduri in viata, dar pana atunci va urez un Valentine`s Day FERICIT!!!! Va pup si va mai astept pe blogul meu sa vizualizati postari noi, sa vorbim si sa lasati comentarii cu parerile voastre. Si vreau sa stiti si sa nu uitati ca, aici, pe acest blog, toate usile va sunt deschise cu mare drag si suflet; puteti sa va exprimati liber, sa va relaxati in marea de cuvinte si sa plutiti printre randurile jurnalului meu. Bey-Bey!



5 comments:

Felicitari draga Miruna! Iti doresc sa ai nr. mare de vizitatori in fiecare zi.

Felicitari!:D
Uite aici o leapsa pt tine!
http://lifefanficsandstuff.blogspot.com/2012/02/leapsa.html

Ma bucur pentru tine, frumoaso!
Vezi ca te asteapta, pentru cand vei avea timp, o leapsa pe blogul meu.

Trimiteți un comentariu

♥ Va mai astept ♥ Thank you for visit ♥

♥ My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!