♥Translate Button

marți, 17 ianuarie 2012

Accesorii

     M-am gandit sa va impartasesc o metoda simpla de a va confectiona singuri propriile accesorii. Aveti nevoie de urmatoarele materiale:
  • Bucati de pasla in diferite culori (eu am folosit doar 3 culori: galben, bleu, roz)
  • Lipici (de preferinta SuperGlue-este mai durabil si mai usor de utilizat decat lipiciul normal)
  • Margele sau pietricele
  • Foarfece
  • Carioci
  • Panglici
  • Suport pentru inele
  • Clame de par simple
  • Oja (lac de unghii cu sclipici)
 1.Inele (*se pot confectiona orice modele)
      Prima data am confectionat inelul "inimioara zambareata" astfel:
- Pe bucata de pasla roz am desenat cu o carioca rosie (nu foarte accentuat) forma de inima dorita si am decupat-o; dupa aceea, cu carioca galbena am desenat o inimioara mai mica pe pasla galbena si am decupat-o.
 - Am lipit bucata galbena peste cea roz cu SuperGlue iar suportul de inel pe spatele inimii.
- Din pasla roz am taiat un dreptunghic mic pe care l-am lipit deasupra.
  - Am ornat inimioara cu pietricele de diferite forme pe care le-am lipit cu SuperGlue; deoarece am dorit sa realizez o fata, am lipit inloc de gura o bucatica de panglica.
 - Rezultatul m-a surprins placut-este adorabil si dragut!
     Am continuat cu inelul "patratel" cu aceleasi operatiuni:
     Uitati ce am obtinut la capitolul inele:

2.Clame pentru par
     Procedeul pentru obtinerea modelului este identic, iar apoi se lipeste pe clamele simple (eu am folosit clame "clik"-asa cum le numesc eu, dar se pot folosi si agrafe, doar ca modelul se lipeste pe partea fara onduleuri a acestora). Aici, pentru ornat, am folosit si oja cu sclipici.
 - Clama "fundita" ( am adaugat si doua bucati de panglica pentru a imita terminatiile fundei; buclele le-am dat cu sclipici roz, iar dugile le-am trasat cu oja rosie-nu este in poza)
 - Clama "cupa de inghetata"(glazura alba este defapt oja alba sidefata care nu este in poza; pentru cireasa am folosit o pietricica rosie rotunda, iar bomboanele sunt margelute mici colorate; pentru dungile de pe con am folosit oja galbena- nu este in poza- dupa care am dat cu sclipici argintiu)
 - Clama "fetita"(am lipit o bucata de panglica ca funda; ochii, gura, dintii si obrajii sunt pictati cu oje de diferite culori, iar fata cu oja galbena)
      Rezultatul final:
     Spor la lucru si orice model ati realiza sunt sigura ca va arata minunat!





    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    ♥ Va mai astept ♥ Thank you for visit ♥

    ♥ My Banner

    Create your own banner at mybannermaker.com!
    Copy this code to your website to display this banner!